סיקור קצר של מעללי ערב ראשון של סוויט 16 / הופס מכללות

NCAA Basketball: NCAA Tournament West Regional-Arkansas vs Gonzaga

חזרנו להנציח את משחקי המכללות וקיבלנו לילה מושלם (עבדכם הנאמן ניחש נכונה את כל מנצחות הלילה הזה עוד לפני הטורניר). אחרי הפלקס הזה, אפשר להגיד שארקנסו הפתיעה את גונזאגה הפייבוריטית, דיוק ניצחה בצמודה את טקסס טק, נובה הסתדרה עם מישיגן ויוסטון מחקה את אריזונה מהתחרות. תבלו:

איזור מערב:

(4) ארקנסו רייזורבאקס 74 – (1) גונזאגה בולדוגס 68:

צ'ט מוצא את עצמו מחוץ למשחק כשיצא בעבירות ומוצא את הקבוצה שלו מחוץ לריקוד הגדול כשהאנדרדוג ארקנסו עולים ליתרון קטן בסוף המחצית הראשונה ושומרים עליו עד לסיום. ג'יי די נואטה כיכב כשנתן 21 חיצים ו-6 קרשים וסוכריות (מצד שני הוא עשה זאת ב-9/29 מהשדה, ועשה לי להקיא) ובנוסף גם 3 חטיפות ושתי חסימות. משחק אול אראונד אמיתי. ג'יילין וויליאמס (סוג של) ניצח את הקרב האישי בינו לבין הולמגרן עם 15 נקודות ו-12 זכוכיות. טריי ווייד התעלה באדום וסיים עם 15 ו-7 ניקויים משלו. מן העבר השני דרו טימי שוב ניסה בכל אונו אך זה הסתיים ב-25 נקודות ו-7 ריבאונדים. ג'וליאן סת'רוטר הוסיף 12 כשצ'ט מסיים עם 11, 14 בקרש אך בעיית העבירות מהמשחק הקודם עשתה הדרן. מה שבטוח, הרבה אנשים יורידו את צ'ט מהכס של הפרוספקט הבכיר בדראפט אחרי שתי ההופעות האחרונות שלו.

(2) דיוק בלו דווילס 78 – (11) טקסס טק רד ריידרס 73:

מחול השדים של ששבסקי נמשך לפחות לעוד משחק אחד, כשהיתרון במשחק הזה החליף ידיים 5 פעמים במחצית השנייה אך ריצה מאוחרת של הדיוקיז נתנה להם את הכרטיס לעלית 8. במשחק כזה צמוד, 17 הליכות לקו של הכחולים לעומת 9 של האדומים בהחלט עשו את ההבדל. באנקרו הצטיין בשורות השדים עם 22 נקודות ו-3 חטיפות, ושחקני החמישייה עשו את היומית עם דאבל פיגרס לכולם: מארק וויליאמס עם 16 וחצי בקטיפות כולל 3 חסימות, ג'רמי רואוץ' (שהחליף בחמישייה את אהובי, טרבור קילס) עם 15 ושליש באסיסטים, מור הוסיף 12 וגריפין 11 עם 7 ניקויים. את המפסידים הוביל פעם נוספת ברייסון וויליאמס כששם 21 על הלוח וקווין מקאולר עזר לו עם 17.

איזור דרום:

(5) יוסטון קוגארס 72 – (1) אריזונה ויילדקאטס 60:

יוסטון משלימים הפתעה כפולה יחד עם ארקנסו כשהדיחו את שתי הפייבוריטיות לניצחון בטורניר תוך מספר שעות! עוד יותר מפתיע הוא שיוסטון שלטה מהפתיחה ועד לסיום והצליחה לבלום את ניסיונות הקאמבק הנואשים של הפייבוריטית. ג'מאל שיד סיים עם 21 ו-6 חלוקות (גם 5 חלוקות ליריבה) בשורות הקוגארס, קיילר אדוארדס סייע עם 19 משלו כולל 5 בומבות ממרחק. את אריזונה הוביל דווקא דיילן טרי עם 17 ו-6 ריבאונדים, מאת'ורין הוסיף 15 והויילדקאטס מייללים חזרה הביתה.

(2) וילאנובה ויילדקאטס 63 – (11) מישיגן וולברינס 55:

מישיגן פתחה את המשחק טוב יותר אך לאחר כמה דקות נובה לקחה פיקוד, את היתרון והגדילה לעשות בכך ששמרה עליו עד הסיום. נובה שמרה על כבוד המכללות עם הכינוי "ויילדקאטס" הלילה ורק על זה ראוי לשבח אותה. ג'רמיין סמואלס היה מעולה עם 22 ו-7 אשכוליות , ג'סטין מור עם 15 וג'ילספי ממשיך לכתוב את הסיפור שלו, הפעם הצניעות עם 12 וחצי מזה בקרש. האנטר דיקינסון ניסה להציל את המולדת עם דאבל 15 אך זה לא הספיק.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.
Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
Editor
2 years ago

יהלי תודה רבה גם קלעת בומבה בתחזית
את ארקנסו כולל ההפרש
דיוק ניצחו ב 5 אמרת ב 2 יפה מאד
לוילנובה נתת 12 ניצחו ב 8 מעולה
רק את יוסטון פספסת
תודה רבה

Alex Rabino
2 years ago

כמה אני שמח שאריזונה בחוץ. אבל ההפסד של גונזגה זאת באמת הפתעה מרעישה. אחרי משחקי אתמול , אי אפשר להגיד שיש פייבוריטית לזכות בטורניר. כל הכבוד יהלי על הסיקור ועל הניחושים המדוייקים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

עד מתי שדונים יעלוזו?
לא חושב שההדחה של גונזאגה היא כזו מרעישה.
הם נראו פחות טוב העונה. בכלל בכללי לא נראה לי שניתן היה להצביע על פייבוריטיות ברורות לפני תחילת הטורניר.

NFS
NFS
2 years ago

What about my problem?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

you still have it …

Avri
Avri
2 years ago

יהלי אתה תותח על. כל הכבוד על הסיקור המצויין. זה עדיין לא יגרום לי אשכרה לראות משחקי מכללות – זה תענוג ששמור למזוכיסטים בלבד – אבל כיף לקרוא את הסיקורים שלך ולדעת מה הולך.

MacLeod 1
MacLeod 1
2 years ago

תודה רבה, בהחלט נשמע כמו ערב מחשמל

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה רבה יהלי. הולך להיות פיינל פור פתוח